[ LUGOS ] screensaver

Dejan Beznec Dejan.Beznec na ijs.si
Tor Jan 11 23:26:16 CET 2000

kesl na softhome.net wrote:
> 1) je mogoce v linuxu (kde) nastavit, da se po dolocenem casu monitor
> postavi v power saving mode? Zdaj se mi to nikoli ne zgodi :(
Control Center -> Desktop -> DPMS (Display Power Management
Configuration)
Daj DPMS enabled in nastavi casovne intervale.

> 2) prosim prosim, ce mi kdo pove za kak mail program pod xwindowsi,
> ki bi zadovoljeval tele zahteve:
>
> lepo izgleda, se hkrati vidijo folderji, msgji in preview, da lahko
> posilja in sprejema brez problemov (da ne zamrzne na pol kot kmail in
> ne vidis kaj se sploh dogaja dokler ni gotov), skratka da dela in to
> je to...
Mogoce Netscape Mail (v okviru Communicatorja). Ostale zahteve sicer
zadovoljuje, vendar nisem popolnoma preprican o stabilnosti. Res pa je
tudi, da se mi za razliko od Navigatorja se ni sesul (zamrznil).

	Lep pozdrav
		Dejan

Dodatne informacije o seznamu Starilist