[ LUGOS ] unix shell porti za M$ OS-e

Branko F. Gračner branko na edico.si
Pon Jan 31 08:43:55 CET 2000

> PS. kako lahko nastimam tisti bash, da bi mi delal command history (ce
> pritisnes puscico navzgor, da ti izpise zadnji izvrseni ukaz)?

hm :) odvisno, kateri m$ os uporabljaš. jaz sem naredil nekaj v stilu....
naredil sem nek imenik nekje na disku, notri, /bin, /sbin, /usr, /home,
/etc.

potem mount c: /
in postane kao / c: ... ali bilokaj
z mkpasswd in mkgroup narediš /etc/group in /etc/passwd ... spišeš še
/etc/profile

za bash spišeš batch file, ki pozežene bash -rcfile
c:\kje_je_root\etc\profile
in pol se .bash_history shranjuje v tvoj home... čist unixovsko.

se opravičujem, če je bilo tole preveč offtopic.

Pozdrav, Brane

Branko F. Gračner
<Branko na edico.si> www.edico.si
PGP Enc. Key: finger branko na edico.si