[ LUGOS ] Dometi BNC in UTP - Preizkusena verzija

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Pet Jan 7 11:23:39 CET 2000

On Thu, 6 Jan 2000, Rok Krulec wrote:

> BNC mreza na Fakulteti za pomorstvo ima najdaljsi krak 458 metrov in
> deluje - prenos linux -> linux = 700KBytov/sekundo
> Ce krak podaljsam za 50m ne deluje vec oz. zelo slabo.

400 metrov brez repeaterjev? Impresivno, ni kaj... :) Tudi BNC je odvisen
od mrezne kartice, sploh ce imas kako kartico, ki je pokvarjena lahko
crkne kar cela veja mreze (med dvema terminatorjema).

> Na FPP imam 3C905 in 50m krak; prenos je 400KByteov/sekundo. Ce krak
> skrajsam na 30m je prenos 800KByteov/sekundo.
> Med Hubi 3Com OfficeConnect mi je uspelo 20m dometa, priporoceno je 5m.
> 40m ne deluje vec.

Z 3c5x9 (ISA kartica) sem na razdaljah od 80-90 metrov imel prenos tudi do
800KB/s pri UTP kablih je prekleto vazno kako so razporejene parice na
konektorju...

David!
COBOL  -- Completely Obsolete Business Oriented Language

Dodatne informacije o seznamu Starilist