[ LUGOS ] Problem z diski

David David
Sre Jan 26 06:31:04 CET 2000

> Tole je en se bolj pekovski odgovor ampak... kaj pravi bios?! Ce ti bios
> prepozna diske mi vse skupaj deluje zelo ... hm... science fiction. :)

Bios je ves srecen in vesel... Sicer ma neke cudne fore (pri prvem passu,
tam ko isce slave in masterje najde samo primary in cesondary slave, pri
drugem - ne me prasat, sam pomoje je to ATA-66 check - najde pa diskovje).
Glede priklapljanja diskov na ATA-33 (kar sem tudi pricakoval) bo treba
nekaj pogruntat, ker se DVD nekaj buni, ce je na 66 (ne me prasat zakaj). Se
bom lotil en vikend, ko bom mel prevec cajta... do takrat bom pa izdajalec
pa bom 98 laufar (yuck... vsak dan gaje treba resetirat.... kdo je se to
videl?)

> In ko bos eml cajt daj un xls ki mi ga SO 5.1 noce odpret v kak acsii pa
> mi poslji. ;))

Yo! :) Kar poglej v mailbox.

Bow

Dodatne informacije o seznamu Starilist