[ LUGOS ] Več Linux Instalacij

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec na mais.si
Pon Jan 3 10:32:18 CET 2000

Zivjo,

Bobek Slavko wrote:

> Pozdravljeni!
>
> Ali morda kdo ve ali je možno (ali celo uporablja) več Linux instalacij na
> enem disku. Npr. da bi sočasno bila na disku RedHat in SuSE. Ali je to možno
> izvesti na dveh diskih?

Je mozno, brez problema. Jaz sem to probal v praksi ( ko sem naredil nov
firewall
sem instalacijo starega kopiral na eno particijo nove masine ( za backup
)). Sedaj
lahko bootam ali eno ali drugo instalacijo. Ena je RH, ena pa SuSE. Samo
LILO je treba
prav skonfigurirati. Bootas eno instalacijo, mountas particijo, na
kateri je druga instalacija, nastimas lilo.conf in pozenes lilo. To je
vse.

ce te zanimajo detajli, mi mailaj privatno.

lp,
Mitja

Dodatne informacije o seznamu Starilist