[ LUGOS ] Pppd+SiOL problem

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Tor Jan 18 18:22:25 CET 2000

Yo!

On Tue, 18 Jan 2000, Marko .erak wrote:

> Ce se pri dialupu v minicomu izpise (siol poslje ?? ) tole:
>
> ----------------------------------------------------------------------------------------------
> CONNECT 28800/ARQ/V34/LAPM/V42BIS
>
> User Access Verification
>
> Username:
> ----------------------------------------------------------------------------------------------
>
> potem se ob izhodu iz minicoma in zagonu pppd-ja zadeva normalno poveze.
>
> Ce pa se izipse tole:
>
> ----------------------------------------------------------------------------------------------
> [...]

Če imaš slabo telefonsko linijo ti ne pomaga če prebereš 100 FAQ ali HOWTO
spisov. Zaradi 'noisy' liniji modemu pač ne uspe vspostaviti vseh
protokolov ki so potrebni za normalno delovanje... error correction,
compression etc... To nima nobene veze s ppp-jem. Najprej se morata modema
v redu povezat, šele potem gremo lahko dalje...

Malo preveri kable, da zadeva kje ne prebija. Malo poslušaj linijo, če
slišiš notri kakšen radio :) ali pa kakšno staro mamo etc. Tudi če je na
isti liniji kakšen zelo star telefonski aparat zna biti to problem...

Na slabših linijah je dosti odvisno tudi od kvalitete modema. V starih
časih se je meni recimo en GVC 14400 modem povezal maksimalno 2400 pa še
to sem ga moral prisiliti, USR Sportster 28800 pa se mi je povezal 24000
brez da bi ga silil, seveda je bila tudi razlika v ceni takrat precej
velika... oni GVC je stal recimo 16k SIT USR pa 36k SIT...

Lahko pa svoj modem prisiliš da se poveže na 2400 :) potem ti pa lahko 5
starih mam govori zraven pa bo zadeva še vedno delovala :)

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist