[ LUGOS ] scannerji

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sob Jan 1 18:51:30 CET 2000

On Sat, Jan 01, 2000 at 07:13:06PM +0100, kesl wrote:

> Hi,
> no, ko smo ze obdelali WINprinterje in WINmodeme :) pa se tole...
>
> zadnjic mi je nekdo odgovoril, da bo vesel, ce najdem USB kamero, ki dela pod
> linuxom. Zakaj pa to? USB je pa menda ja podprt? Ali pa gre za isto zadevo kot
> s printerji [ni linux driverjev od proizvajalcev]?

Podpora za usb je v razvoju. V jedrih 2.3.x (ki bojo cez cas postala
stabilna veja 2.4) je ze usb podpora. Obicajne naprave (Misi,
tipkovnice, kaksni zvocniki mogoce) ze delujejo, baje zadovoljivo.

Je pa stvar relativno nova, in brez podpore proizvajalcev je res bolj
tezko napisat gonilnike. Ce nic drugega, take opreme nima ravno vsakdo.
USB naprave se razsirajo predvsem v zadnjem casu.

Osebno za linux USB naprav ne bi kupoval se vsaj kaksno leto, razen
seveda ce bi bil pripravljen pomagat pri pisanju/testiranju gonilnikov.

Aja, za uporabnike jeder 2.2 baje obstajajo patchi, ki omogocijo vsaj
osnovno funkcionalnost (mis, tipkovnica)

> Kaj pa scannerji? Razmisljam o nakupu scannerja in bi res rad, da mi vsaj ta
> dela pod linuxom [ce mi ze butast WINprinter ne :( ].... kak nasvet katerega
> kupiti? scsi/usb? Znamka, model? Ima kdo od vas scanner pod linuxom?

Nimam scannerja. Oglej si

http://www.mostang.com/sane/

Tam nekje je tabela, kjer je vse opisano. Na splosno, Ne kupuj
paralelcev. SCSI je kar zanesljiva zadeva. Predvsem HP-ji so se mi zdi
dobro podprti.

Borut
borut.mrak na ijs.si
I believe that Ronald Reagan will someday make this country what it once
was ... an arctic wilderness
                                            -- Steve Martin

Dodatne informacije o seznamu Starilist