[ LUGOS ] Inštalacija_tiskalnika

Edi Suc e na ed0.net
Pet Jan 7 10:08:53 CET 2000

On Fri, 7 Jan 2000, Dejan Trop wrote:

> Imel sem Red Hat 6.0 in sem enostavno intaliral tiskalnik HP4L preko X11,
> sedaj pa sem namestil RedHat 6.1in imam težave. Nikakor ne morem inštalirati
> tiskalnika.
> Pregledal sem že, če imam naložen lpd in ugotovil, da imam!
> Ko  grem v X11 in poženem control-panel, izberem Printer settings, izberem
> dodajanje tiskalnika, mi tisklanika ne najde!
> Če ročno vnesem /dev/lp0, stvar prav tako ne dela.
> Če tiskalnik preiskusim na Wintedo, stvar delije brez problema.

Yo.

Podobne probleme sem imel tudi jaz z RH6.1. Zgleda, da ima RH s
hernelom 2.2 rahle
probleme z inicializacijo paralelnega porta. Sicer nisem se natancno
ugotovil kje je napaka, vendar zgelda, da ima napacno nastavljene
odvisnosti pri modulih za paralalni port in jih zato napacno instalira.

Moje tezave so se prenehale, ko sem pes dodal sledeco vrstico v
/etc/conf.modules:

post-install parport modprobe parport_pc

(ali nekaj zelo podobnega.. namrec nimam pri roki racunalnika, na katerem
sem to rojeval :))) )

Veliko srece (hehe)

Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine

mailto:e na ed0.net