[ LUGOS ] Sound problem

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Čet Feb 10 15:40:19 CET 2000

On Thu, Feb 10, 2000 at 03:14:05PM +0100, Bojan.rimanic na siol.net wrote:
> hi !
>
> Sam imam isti problem s kartico PCI 128.
> Ce najdes resitev mi jo prosim poslji.

Za te kartice (PCI 128 in PCI 64) obstajata 2 modula (pri nekaterih
deluje en, pri nekaterih drugi, cisto razlicno):

es1370 in es1371.

V konfiguraciji jedra jih najdete pod

Sound ->

<M> Sound card support
<M> Ensoniq AudioPCI (ES1370)
<M> Creative Ensoniq AudioPCI 97 (ES1371)

tako.

Distribucije pa imajo to ponavadi ze prilozeno,

poizkusite napisat:

modprobe es1370 oz.
modprobe es1371

Ce se vedno ne dela, bi potrebovali vec informacij,
naprimer izpis lsmod, cat /proc/pci in podobno.

Vse to pa je bilo na lists seveda ze veckrat povedano.
BERITE ARHIVE!

lp,

--
Borut