[ LUGOS ] Gimp 1.1.17

simon.golicnik na energetika-lj.si simon.golicnik na energetika-lj.si
Pon Feb 14 07:37:05 CET 2000

Meni se je pravkar prevedel, jamral mi je sicer pri nekih manjkajocih
zadevah, pa patch ni mogel spremeniti naslovne slike... Poiskusi prevesti  z
make -i , tega browserja bos lahko pogresal saj help se ni dokoncno napisan
:)
lp Simon

Dodatne informacije o seznamu Starilist