[ LUGOS ] RTFM odgovori in skromno mnenje...

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Feb 20 17:09:27 CET 2000

©e zadnjič danes!

On Sun, 20 Feb 2000 tuxy na email.si wrote:

> Navodila so res v pomoc vendar se vseh ljudi ne da prepricati da bi jih brali
> in tako pac je..in pa kaksna pomoc je ce se neukega ki se ne ve kam obrniti
> ignorira????!!

Ja, res je! Ne da se vseh ljudi prepričat naj berejo. V redu pa naj
gledajo televizijo, saj jim nihče tega noče preprečit.

Že to da moram jaz osebno priti k nekomu in ga zasukati v pravo smer se
mi zdi za malo, potem pa ko vidim da ta človek povrh vsega še miži, se mi
pa strga "zajla"...

Kaj naredi začetnik, ki se mu sesuje Windows sistem? Odnese računalnik na
servis, in če je ta še v garanciji je OK, če pa ni več, je treba pa
plačat $$$$! No za Linux začetnika se pa smatra, da je ta prvi otroški
korak dal že skozi, in da mu ni treba več za vsako "pizdarijo" klicat
serviserja...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist