[ LUGOS-BLA ] Re: [ LUGOS ] Win2000 - Samba

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Pon Feb 21 18:17:10 CET 2000

Zivjo

> David, ti si najboljsi ! Zagotovo !
>
> Najlepsa ti hvala za odgovor, bil je popolen in si mi razjasnil obzorja.
> Opravicujem se vsem, ker jaz nisem tako pameten, kakor David in ne vem, kaj
> vse me caka v distribuciji RedHat6.1.

Popoln, ne popolen...

Kaj pride zraven RH6.1 je dejstvo in je javno znano. Ce ne mores na
internet za 10 minut pogledat katere verzije pridejo zraven, potem ze
ne rabis tako nujno vedeti. Sploh bi bilo pa TEBE kot ne-zacetnika po
toliko "RTFM" odgovorih lahko sram kaj takega mailati na listo.
Odgovor imas na dosegu parih klikov, sprasujes pa nas.

> Sploh je pa Lugos lista zakon. Tam dobis najhitrejsi in najpopolnejsi odgovor
> strokovnjaka . Iskati moram odgovor v fine manualih podjetja RedHat.

Se najveckrat dobis pa kaksno "cukasto" nerganje namesto pametnega
odgovora!

zresni se ze enkrat...

"Enim je "(ocitno res)" vseeno za to listo, naj se dogaja karkoli"

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist