[ LUGOS ] slack 7.0 problem

Bostjan Muller neonatus na gimp.thz.net
Sre Feb 16 23:54:09 CET 2000

* On 16-02-00 at 20:48 Marko Cuk (cuk na cuk.nu) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Ves, kaj, ti mullerjev...Vcasih bi lahko kaj prebral in ne spraseval vsak dan po
> eno vprasanje. Kot da ti ni nikoli dovolj. A pa se zavedas, da si v preteklem
> mesecu zastavil 90% vprasanj in napisal 10% ali manj odgovorov ? Da ne govorim o
Glede branja je tako - preberem, kar najdem - in o wtmp in utmp sem si prebral
z lugos arhiva, kjer sem nasel dosti govora o tem, vendar problema s tem nisem
resil. Poskusil sem tudi z brisanjem in rekreiranjem utmp in wtmp datotek,
vendar po novem loginu na tty* terminal se mi zopet user obesi v logih in po
logoutu ostane notri. :(

> nastavitvah identityja v mailerju, kjer bi si ze enkrat lahko nastavil csz, ne pa
> da v arhivu liste dobim tole:
> =?iso-8859-2?Q?Bo=B9tjan_M=FCller_=5BNEONATUS=5D?= (neonatus na gimp.thz.net)

Nastavitve nisem imel v mailerju, temvec default nastavitev v /etc/password
datoteki... na tvojo zeljo, pa je sedaj tu ime brez sumnikov (meni namrec
nikoli ni pokazalo tistih krac, ker imam mailer sposoben prikazovanja v latin2
naboru).
+----and here the quote ends----+

LP Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
 RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist