[ LUGOS ] radius-livingston

Stojan Rancic stojan na nevtron.si
Tor Feb 1 13:45:48 CET 2000

On Tue, 01 Feb 2000 13:01:14 +0100, Tomaz Izanc wrote:

>radius gor in dol pocez na debelo na kratko..
>
>se je kdo igral kaj z radiusom - livingston ali pa katero drugo varianto
>..
>skratka radiusd mi laufa portov mi ne odpre .. ima kdo kako idejo.

Jaz imam radius livingston postavljen in lepo dela.. na katerih portih
ga pa isces  ? Kako ga pozenes ? Jaz ga tako nekako:

-l <logfile>

In visi na 7000 in se enem portu malo visje..

aja, zadeva dela preko UDP-ja , da ga ne bos na TCP portih iskal..

                                GreetZ, Stojan

Dodatne informacije o seznamu Starilist