[ LUGOS ] Fax & Ocr

Jernej Porenta nejc.porenta na kss-loka.si
Pet Feb 25 14:39:31 CET 2000

On Fri, 25 Feb 2000, kesl (my mailing lists) wrote:

> Hello,
>
> je ze kdo imel potrebo po temle:
>
> 1) en fax program, ki caka in sprejema fakse
> 2) en ocr program, ki dobi prejet faks, ga obdela, rezultat pa shrani
> v TXT datoteko.

Za sprejemanje in oddajanje faxov obstaja kar nekaj programov - za samo
faxiranje je pomoje najboljsi HylaFAX, ima tut zlo dobrga clienta za Win32
( ce ravno rabis) - drgac pa mgetty - ta tut zna kar nekaj dobrih stvari.

OCR je pa po mojem mnenju se vedno stvar winsov, ker men tist OCR progy,
ki sem ga imel na voljo ni nikoli izpisal tistega, kar sem jest menil da
bi moral. (sicer ne vem zakaj bi rabu to, vendar se men zdi da ce si
nastimas tko da ti fax dobis potem po mailu in ga pogledas preko navadnega
TIFF viewerja ni nic narobe)

> A se sploh lahko lotim tega sam, glede na to, da nek strasn profi ravn
> nisem?

HylaFAX je zlo USER-FRIENDLY - pa se dobra dokumentacija je zraven...

Nejc

Dodatne informacije o seznamu Starilist