[ LUGOS ] RTFM odgovori in skromno mnenje...

jernej horvat j na kid.kibla.org
Ned Feb 20 14:44:57 CET 2000

On Sun, 20 Feb 2000 tuxy na email.si wrote:

> neobzirno, ko kar flooda z svojimi izpadi v stilu RTFM...

Saj pise v pravilih da RTFM ni pomoc...in taksna sporocila niso zazeljena.

> razumem je to lista za POMOC uporabnikom od zacetnikov do mojstrov,

problem. lugos-list ni in je pomoc.
Zaradi lenobe ali pomanjkanja casa, zacetniki pac vprasajo na listo. Faq
je v uzdelavi, glede casa pa jim ne moremo pomagati. Linux NI MS Windows
in MOJE mnenje je (za katerikoli OS!) da naj uporabniki SAMI malce vec
zvedo o sistemu ozi. racunalniku.
Saj tudi za avto rabis izpit, mar ne?

> Namesto da se zacetnikom pomaga se jih mocno napizdi ter spljuva "Kako
> da tega ne ves, to bi pa lahko vedel ipd..."

Ja. Bi lahko vedel. Dokumentacije je PRECEJ..tui v slovenscini.
Linux NI za vsakogar...in se posebej ne "out of the box".
in ce ti je to pretezko, potem imas se vedno na voljo domaco mikrovalovno.

> nekateri med vami ki ocitno niso nikoli bili na zacetku.

Bil na zacetku....pa sem si vzel cas in "driblal" linux. in takrat se ni
bilo slovenske dokumentacije, kde-sl, lugos-list, #lugos....

> ljudi na instal-festih prepricujete naj se odlocijo za linux ko pa se

Prepricani so ze...a ne? Sicer ne bi prisli tja.
Tam se jim pokaze KAKO lahko to SAMI naredijo.

> Navodila so res v pomoc vendar se vseh ljudi ne da prepricati da bi jih
> brali in tako pac je..

In potem je tudi tako da dobijo BTDD (beri to dobro dokumentacijo) v
odgovor.

> Lahko pa bi se na lugosovi strani zacel delati web-tecaj za nove
> uporabnike..Vsak teden nova lekcija o necem, torej npr, 1 teden.- povezovanje
> na net, 2- teden - apache ipd.... Skupaj z listo za te tecaje.Well?

dobra ideja.
--
               > All the standard disclaimers apply. <

                  Join Slovenia RC5/DES/CSC team: