[ LUGOS ] PRAVILA lugos-list

natalia nataliabatic na ve.nettuno.it
Pet Feb 4 02:05:36 CET 2000

jernej horvat wrote:

> Eeee...ce so zelo linux-off-topic, potem ja. Sicer mene ne moti.
> Moti me, ker se VSUJE horda odgovorov/psovk/itd. in potem so TA sporocila
> se bolj moteca kot pa tisto zblodelo off-topic sporocilo.
>
> Malce vec strpnosti.

Me se zdi lugos mailing list zelo malo off-topic, ko se boste vpiasali v kaksno
drugo listo (zelo priporocam italijanske) boste razumeli kaj pomeni
off-offfffffffffff...........Edina stvar ki me moti je slovenscina ki je vcasih
tako nerazumljiva da clovek sploh ne ve kateri je problem. No, nocem odpirati
nobene polemike ker sem na tej listi premalo casa.

Pozdrav,
Natalija

Dodatne informacije o seznamu Starilist