[ LUGOS ] ppp callback

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec na mais.si
Pet Feb 25 13:18:04 CET 2000

Zivjo,

na internet se priklapljam preko svojega racunalnika v sluzbi ( tudi linux box).
rad bi, da zvezo vzpostavi ta, sluzbeni racunalnik ( da se kurjo sluzbeni
impulzi  :)  )
Stvar nacelno dela, razen, da pppd v sluzbi vtakne v routing tabelo
default gateway nastiman na moj domaci racunalnik, in ga moram potem na
roke zbrisati ven, da mi povezava na internet dela.
Kako bi to preprecil ?
pppd ima opcijo nodefaultroute , ki naj bi bila ravno za tak primer, ampak
ce jo vpisem v options, pppd vrze ven in v logih jamra, da ima default
route option disableano. ???

lp,
Mitja

Dodatne informacije o seznamu Starilist