[ LUGOS ] Statistika procesorja in statistika povezav racunalnikav svet

Uros urosp na kid.kibla.org
Sre Feb 16 12:44:20 CET 2000

On Tue, 15 Feb 2000, Rok Krulec wrote:

> Pozdrav,
>
> rad bi bi imel tak program, ki bi mi naredil dnevno/mesecno statisticno
> porocilo, kateri procesi najbolj kurijo procesor mojega racunalnika in
> kdaj.

Poglej si GNU-jev acct (accounting) package.
Kernel moras imeti compilan z podporo process accounting.

> Rad bi tudi statisticno porocilo kvalitete moje Internet povezave.
> Naprime, da dolocim nekaj hostov po Internetu in na koncu dneva/meseca
> dobim porocilo, kolikokrat je bila povezava do dolocenega dela omreyja
> prekinjena ali slabse kakovosti.

Obstaja tudi ip accounting. Za podrobnosti poglej kak manual, ali pa kaj
podobnega.

> Ali obstaja kaj takega ? Prosim za URL in kratek opis.
>
> Rok Krulec
>
> Portoroz, 15.02.2000 @ 10:55

Arhivi!!!

Uros