[ LUGOS ] shell skripta CAPS 2 nocaps

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Čet Feb 3 22:16:07 CET 2000

On Tue, Feb 01, 2000 at 11:29:19PM +0100, Boštjan Müller [NEONATUS] wrote:

> Rad bi v cygnus okolju spremenil vsa imena napisana z velikimi črkami (CAPS) v
> male črke. Zanima me kako bi to naredil na celotnem disku, s tem, da bi se
> ohranile končnice... se pravi, da bi se spremenilo le to da se vse velike crke
> v imenih datotek spremenijo v male crke. Ker imam orodja za konverzijo zelo
> omejena, bash, sh, awk, grep in cut. Zanima me kako bi s temi programi najlazje

Ce perl in rename ni omejitev

find . -exec rename -v  'y/A-Z/a-z/' '{}' ';'

Metoda je pocasna, ker za vsako datoteko starta perl skripto

--
 E-mail: David Ipavec <davidi na flux.fe.uni-lj.si>
PGP key: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/pgpkey

Dodatne informacije o seznamu Starilist