[ LUGOS ] ppp problem

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Feb 20 00:26:07 CET 2000

Yo!

On Sat, 19 Feb 2000, gr00my wrote:

> prebral sem ga....
> in mi je na red hatu 5.2 tudi delalo ... zdej mam pa 6.1 in sem isto naredu
> pa ne dela...
>
> zgleda da ima vec ljudi isti problem....se opravicujem ker sm vprasal
> isto...

Pa cloveka kaksno vezo ima tukaj distribucija?!?!??! PPP daemon je v vseh
distribucija enak tako tudi njegove opcije! Samo ne mi govorit da zadeva
deluje pod RH 5.2 pod 6.1 pa ne. To je tako kot da bi 5 let sekal drva z
eno sekiro, potem bi pa kupil novo in kar naenkrat nebi mogel vec presekat
niti enega polena...

Pa ko bi bil to vsaj kaksen tezek problem, je pa v bistvu vse eno samo
igrackanje...

Kaj ti pove ifconfig? Kaj pravi route? Kaj je v logih? Kje imas vpisane
pppd opcije? S katirim programom klices? Kaj imas v resolve.conf?

Pa da mi nebi slucajno odgovarjal na ta mail v stilu: "Ifconfig mi
vrne... Route pravi... V loge mi napljuva..."! Pojdi skozi ta vprasanja in
poizkusi SAM resit ta otrocji problem!

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist