[ LUGOS ] X-server

Polz of the SBT polz na writeme.com
Tor Feb 15 22:20:38 CET 2000

> Ko zazenem x-server, se mi pri povecanem oknu (po celem ekranu)
> spremeni barva v plavo, ko pa okno zmanjsam se barva spremeni nazaj
> na belo.
>
> Kaj za narediti ?????
nekako sumim, da si pozabil nastaviti DefaultColorDepth
v Xih na nekaj vec od 8 bpp. Ko se ti starta aplikacija
cez cel zaslon, nima fokusa in ima grde barve, ko pa izvedes
resize, pa alocira farbe in se pokaze tako, kot mora.

To je moja teorija. sicer preveri, ali se tako obnasajo
vse aplikacije, ali ti ga serje samo 1 (kar bi lahko
pomenilo bug v aplikaciji).

Sicer imas verjetno probleme s hardwareom. Meni (je) namrec
3.3.6 v 1024*768(16 bpp) dela(l) odlicno (dokler ni odpovedala
graficna - smrc!).

P.S. da bos dobil 3D pospesevanje, poglej na
utah-glx.sourceforge.net.

Dodatne informacije o seznamu Starilist