[ LUGOS ] igre, problem z scennerjem

Tha MASTER polz na writeme.com
Sre Feb 2 22:58:16 CET 2000

> Jaz bi rabil nekoga, ki bi mi igre zapekel v svoji pečici, sveda, če ima
> testo(beri igre).
duke nukem za Linux (kolikor vem) ne obstaja. Ostale, ki si jih nastel,
dobis na vsakem debian CDju po 2.0, verjetno pa tudi na RHju ali SuSE ali
(skoraj) kateri koli drugi CD-jevski distribuciji.

> pa če kdo ve za prallelne scennerje kako se jih installera, bi blo zlo fajn.
> mam pa umaxa 1220 P - parallel
Poisci the SANE project (Scanner Access Now Easy).
Zdi se mi sicer, da paralelni scannerji niso podprti, poglej pa vseeno.

Mimogrede, je ze kdo poskusil usposabljati scanner prek IDE device-a na
paralelnem portu, potem pa scsi-emu ?
A bi to lahko delovalo ?

Dodatne informacije o seznamu Starilist