[ LUGOS ] Samba in SuSE

Andrej Trobentar andrej.trobentar na rikom.si
Čet Feb 3 22:49:03 CET 2000

On Tue, 1 Feb 2000, Boštjan ©tupica wrote:

> Hoj!
>
> Uporabljam distribucijo SuSE v6.1 na PC-ju (Pentium 100MHz, SCSI, ...).
> Nainstaliral sem si tudi Sambo v2.0.6. Načeloma mi vse deluje OK.
> Problem imam, ko hočem narediti ukaz "smbmount ...", nakar se ne zgodi
> (skoraj) nič.
> Npr.:
> ---
> smbmount //pc_xx/skupno /mnt/skupno -o username=djbobo, password=xyz
> ---

Probaj napisati samo "smbmount //pc_xx/skupno".Za tem ko te vpraša za
passord napišeš "mnt /tvoj_mount/point".Mogoče bo tako delovalo.

> Potem mi direktorij /mnt/skupno kar izgine. Linux pa mi pravi, da ne morem
> dostopati do njega (javi nek error code in message).
>
> A je imel kdo že kakšne podobne težave?
> Rabim jaz kaj v Kernel-u nastaviti glede delovanja Sambe?
> BTW: Kako se restarta samba, če sem spremenil datoteko "smb.conf".

Pri RH je to tako: "/etc/rc.d/init/smb restart".

Lep pozdrav,

  Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist