[ LUGOS ] Netscape crkne z izgovorom "Bus error"

Edi Suc e na ed0.net
Čet Feb 10 11:53:25 CET 2000

On Thu, 10 Feb 2000, Rok Krulec wrote:

> Jaz sem nekoc spremenil globino barv v X serverju in je kar naenkrat
> yacelo lepo delovat. Ne morem ti pa garantirat, da jo to vzrok napake.

Jo.

Just for the record. Sem resil problem. Kako?

Na RH serverjih je zadnja verzija NSja 4.7-1.1. In to sem imel
instalirano. Pol pa sem sel malo brskat po frisnem mesu in nasel rpm
paket verzije 4.7-2. Ko sem apgrejdal na to verzijo je "cudezno" zacel
delovati.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine

mailto:e na ed0.net