[ LUGOS ] PCMCIA kartica Compex Enet-B v Linux-u

Boštjan Müller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Čet Feb 10 12:34:46 CET 2000

Pozdravljeni!

NA prenosnik poskusam instalirati linux (Slack 7 ali SuSE 6.2 - bom se videl
kaj bo lazje instalirati). Problem je v tem, da ne vem kateri modul moram
zagnati za Compex LinkPort/ENET-B PCMCIA eth kartico. Vem, da moram pri slacku
zagnati pcmcia disketo, samo kaj pa po tem, ko dam notri network disketo mi
najde ne xyz protokol, ki ocitno ne ustreza, ker mi takoj ko mu napisem
ifconfig stvar zatezi nekaj z errorji... - da eth0 pac ne obstaja ...

Ali ima kdo izkusnje z pcmcia eth karticami in bi mi lahko pri tem pomagal?

Vnaprej hvala!

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
 RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist