[ LUGOS ] koegzistenca qt 1.44 ter 2.0?

Boštjan Müller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Ned Feb 13 12:45:28 CET 2000

Pozdrav!

Zanima me če se slučajno da qt knjižnjice tako naštimati, da bi hkrati delovale
tako 1.44 kot 2.0 knjižnjice na isti mašini? Imam namreč program FreeVet, ki za
delovanje potrebuje 1.44 qt knjižnjice, medtem, ko je vse drugo qt osnovano
programje na moji mašini zlinkano na qt 2.0.

Vnaprej hvala za odgovor!

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
 RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist