[ LUGOS ] SLO keyboard v Calderi

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Feb 10 10:01:49 CET 2000

Howdy!

On Thu, 10 Feb 2000, Mirč Činku wrote:

> Ja prav imaš, to sem tudi v resnici storil (napaka pri tipkanju). Na
> Slovenian HOWTO-ju sem celo zasledil, da mora biti xinitrc s "piko"
> (.xinitrc), kar sem tudi probal, ....... pa se nič ne zgodi ........
>
> Mogoče še kakšna ideja........

Morda si že napisal, pa se ne spomnim: tvoja tipkovnica je narobe
zmapirana potem, ko si že logiran? Torej, ko ti tvoj desktop že teče?

Tisti /usr/X11R6/lib/X11/xinit se izvede, ko se X-i startajo z xinit.
Nisem prepričan, da se isnte nastavitve uporabijo, kadar se X-i startajo
ob zagonu. Za tisto poglej po nastavitvah od xdm-ja (pri meni:
/etc/X11/xdm/Xsetup_0) oziroma kar ti teče namesto tega.

Potem, ko se ti starta tvoj windows manager, ta po svoje palamudi s
tipkovnico. Če uporabljaš kakšen KDE, potem moraš tipkovnico nastavljati
tam. Za kakšen pameten nasvet moraš napisati še kakšen detajl.

Peace!
  Mkx