[ LUGOS ] IDE sistemski disk + SCSI user disk

Polz of the SBT polz na writeme.com
Pet Feb 18 22:28:59 CET 2000

> Imam eno cisto hipoteticno vprasanje.
> Ali bi morda IDE disk vseeno kaj bistveno upocasnil delovanje? Na njem
> bo tekla samba (files & printers), NFS server, mail, ppp dial-in, nekaj
> routinga, http server (s html saro na SCSI disku) in bi imel nekje 20
> userjev.
20 userjev ?
> 2x PIII 500 MHz
> 512 MB RAM
Mogoce se motim, ampak zdi se mi, da pri 20 userjih ne rabis take hude masine
in da je tudi precej vseeno, kaksne diske imas.

Ce sem prav bral komentarje ob Mindcraftovi studiji, bi pri taki masini
tezko nasel mrezo, ki bi ti jo zafilala.

V glavnem - za tako manjse podjetje, kjer je uporabnikov 20, bi pomojem
en Celeron 400 z 256M RAMa popolnoma lepo delal. Diski bi bili lahko IDE,
razen ce bo HTML-jev vec 100M in bo link navzven 100M ali vec.

A kdo meni, da se motim ?

Dodatne informacije o seznamu Starilist