[ LUGOS ] josh SMBja

Damjan Cvetko damjan.cvetko1 na guest.arnes.si
Čet Feb 10 08:16:19 CET 2000

Big: aha.. to nisem vedel.. Sem zmetal vse protokole ven razn IPXa (sem ga
pa unbindal na sharingu).
Morda je res to problem...
Uno okol internih IPjev in routa se da pares zmanipulirat..
Smo probal na kablu.
Kolega na drugi strani je enostavno dodal
route add -net MOJ_NET gw MOJ_EXTERNI_IP
In ker jaz nisem mel tega zablokiranega je tip komot posiljal pakete moji
interni masini.. NAzaj jih seveda ni dobil, ker so se na poti zamaskirali,
ampak tudi to se da popravit.
Zaj ce je res v tem problem, da je treba zmetati protokole ven potem je
reseno.. bom videl zvecer..
Aja.. David: Jaz sem sel seenkrat zdajle brat BROWSING.txt in
BROWSING-Config.txt.. Nikjer govora o vecih workgroupah, razn tam pr
remote broadcastu...

-Z

Dodatne informacije o seznamu Starilist