[ LUGOS ] Mreza UTP (OFF TOPIC)

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Feb 22 15:11:27 CET 2000

On Mon, 21 Feb 2000, Marko Cuk wrote:

> Si potem kdaj na Linuxu ze delal bridge ? In ce, kako to dela in kako se
> obnese ? Obremenitve procesorja ?

Ne, bridga se ne, sem pa delal router, kar je verjetno nekje podobno, kar
se tice obremenitve. Recimo v praksi se en 486/66 cisto v redu obnese za
routanje med stirimi 10 Mb/s half-duplex Ethernet segmenti. Ampak ce ga
recimo iz dveh segmentov hkrati zasujes z monico kratkih paketov (to
pomeni veliko stevilo prekinitev), zacne posteno svicati. Nasploh je
dovolj hitro strezenje prekinitev verjetno najhujsi problem, kar se tice
zmogljivosti pri uporabi PCja kot routerja/bridga.

Ce bi rad imel bridge na 100 Mb/s mrezi, bo pa treba vzeti res dober PC,
ce zelis, da ti bo tam tudi 100 Mb/s letelo cez.

> Kaksen hint, kako narediti, kako zaceti ?

Poskusi za zacetek prebrati Bridge mini-HOWTO.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist