[ LUGOS ] Se en problem z povezavo na internet

Mitja Novak mitja na mail.velenje.cx
Pet Feb 18 23:05:42 CET 2000

ali si vpisal noter dns ?!
to lahka storis z
echo nameserver 193.2.1.66 >> /etc/resolv.conf
ali pa noter v kppp pri nastavitvas njades dns ..... in ga tam noter
vpises. s tem da ce ga bos tam noter vpisal bo samo takrat ko bos povezan
deloval ta nameserver.
aja jaz sem ti povedal dns od arnesa ti vpisi ip stevilko od svojga.
lahka pa se probas se prej povezati na internet in vpises kako ip stevilko
v brower tu pa zagotovo lahko uporabis  193.2.1.66 moras dobit arnesov
page.
in ce to dela potem res rabis samo dns .....

Dodatne informacije o seznamu Starilist