[ LUGOS ] Problem..

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Tor Feb 15 18:21:38 CET 2000

Zivjo MadDave.

On Tue, 15 Feb 2000, MadDave wrote:

> Je kaksen specificen razlog zakaj vecina linuxasev noce slisat o FreeBSDju
> ???

FreeBSD je konkurenca :-). Kje si pa ze slisal da se imajo konkurenti
radi :-).. lahko se spostujejo in to je to... marajo pa se samo v risankah in
komunisticnih filmih ;-).
Torej xxxxBSD ima moje spostovanje, maram ga pa ne ;-).

Upam da se tole ne bo spremenilo v Holy_war med Linuxasi in xxxBSDjevci. Ce se
bo, potem svetujem, da si BSDjevci ustanovite lasten LUG :-).

--
best regards,
Rok Papez.

P.S.: Najvecja razlika je v licencah... ne funkcionalnosti. Vendar je to tako
kot barva na avtu.. Ko si si izbral tip te zanima samo se barva in BSD licenca
ima grso barvo kot GPL licenca (vsaj zame ;-) ).

Dodatne informacije o seznamu Starilist