[ LUGOS ] debilian paketki

Jure Mercun jure.mercun na guest.arnes.si
Sob Feb 5 03:20:06 CET 2000

Tha MASTER wrote:
> Glede instalacije paketkov, ti pa svetujem, da na roko DLjas vse pakete,
> potem pa dpkg -i *.deb
>
> Tako se ti bodo paketki lepo nainstalirali cez tiste, ki jih imas na sistemu,
> konfiguracija bo ostala in vse bi moralo biti, kot je bilo pred sesutjem.

Hvala, bom probal...

Se eno vprasanje za Debianovce: kaksna je razlika med dselect-ovim
"update" in "apt-get update" oz. kaj je pri apt-getu se treba potem
narediti ekstra, ker sem naredil apt-get in je vse Packages.gz itd.
lepo potegnil dol, ni pa mi popravil liste v dselectu... ko sem
poizkusil se z dselectom, je ugotovil, da mima vse ze na masini in
je le popravil seznam in vse je bilo vredu... Pa se nekaj - zakaj
"apt-get install filerunner" ni nic rekel Setting up.... in ni
pognal update-menus? ali je kriv tocno ta paket, ali tega nikoli
ne naredi?

> Sicer ti pa svetujem, da v kernelu vklopis podporo za SysRq keys,
> da bos lahko masino vsaj napol normalno rebootal, kadar ti
> bo kak program zamrznil konzolo.

Ja, dobra ideja... Zakaj pa v takem primeru ne dela CTRL+ALT+DEL iz
inittaba?

Lp, Jure Mercun

Dodatne informacije o seznamu Starilist