[ LUGOS ] iskanje dolocene datoteke v neinstaliranem paketu

Dejan Beznec Dejan.Beznec na ijs.si
Pet Feb 18 22:23:43 CET 2000

jurij.rescic na fkem1.lu.se wrote:
> Ker je ta datoteka (iostream.h) del gcc-ja, sem instaliral vse
> gcc-2.95*.rpm je, vkljucno
> z Mandrakovim gcc source rpm-jem, pa te datoteke se vedno ni nikjer.
Kot prvo, poljubno datoteko se neinstaliranega paketa lahko poisces v
programu rpmdrake (to imas, ce imas Mandrake 7.0). In sicer v menuju
Search->File.
Kot drugo pa je iostream.h del standardne C++ knjiznice, torej v paketu:
libstdc++-devel
Se pa kompajliras nek program, ki rabi standardno C++ knjiznico, pa se
nekak razume, da rabis tudi
c++ kompajler. Tako, da je normalno, da moras tudi to instalirati. Torej
rabis najmanj:
gcc, gcc-c++, gcc-cpp, libstc++-devel in mogoce se kaj, da bos to lahko
skompajliral. Sigurno pa ne rabis fortran in java podpore za c++, tako
da to lahko mirne duse deinstaliras.

	Lep pozdrav
		Dejan

Dodatne informacije o seznamu Starilist