[ LUGOS ] shell skripta CAPS 2 nocaps

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Feb 3 13:07:22 CET 2000

Howdy!

On Thu, 3 Feb 2000, Blaz Podrzaj wrote:

> Ja, jaz sem to povedal. Pa še tole za Metoda Koželja. Problem je v FatXXX
> in ne v mv programu.

No, saj res nisem kaksen ekspert za FatXXX sisteme. Glede na to, kaj je
zajavkal mv pri tipu, ki je odprl tale thread (oz. kar je tip zapisal na
tole listo, namrec da ne more prestaviti dir1/dir2 v dir1/dir2/dir2) sem
sklepal, da ni tezava v (ne)razlocevanju velikih/malih crk, temvec v
interpretaciji, kaj naj mv sploh naredi: prestavi direktorij v drugega ali
ga preimenuje ...

Toliko od Metoda Koželja (ki ponavadi maile pred odgovorom PREBERE in ne
le PRELETI).

Peace!
  Mkx