[ LUGOS ] Minimalni pogoji-Instalacija RH 6.1

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Čet Feb 3 12:49:57 CET 2000

Yo!

On Thu, 3 Feb 2000, Ales Struznik wrote:

> toliko govorjenja, ampak ali je kdo potrdil da bi na teh strojckih tekli
> x-win (gnome, kde, ..)

Tekli bi, to 100% ampak vprašanje je kako počasi :) GNOME in KDE sta malo
preveč požrešna, kakšen IceWM ali pa WindowMaker pa bi že tekel malo bolj
spodobno. Meni mem meter kaže da mi že sam X-windows sistem ob zagonu
požre vsaj 11MB, nato pa se ta številka samo še veča...

Kakšen X-terminal bi pa solidno tekel na takšni zadevi samo eno dobro
grafično kartico je treba uporabiti in pa hitro mrežno povezavo...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist