[ LUGOS ] Kako particionirati disk

Ales Kosir ales.kosir na hermes.si
Pet Feb 18 19:01:08 CET 2000

> Imam redhat 6.1 in nikakor ne morem nardit particij kot so /boot , =
> /home, /usr, /itd
>
> ce nardim particijo za root 500mb mi napise da imam premal prostora tudi =
> ce napisem vec kot 500Mb mi se vedno pise da imam premal prostora na =
> disku, na disku pa imam 3Gb prostora ist se mi zgodi ko hocem nardit =
> kakasno drugo particijo ali je ze imel kdo taksne tezave=20

Podobne težave sem imel le z RH 6.1. Namestitev z RH 6.0 teh težav ni
imela. Če vztrajaš pri namestitvi RH 6.1 z originalnega CD, ti ne znam
pomagati, sicer pa je včasih zdravilo, da uporabiš popravke za RH 6.1,
te dobiš na domači strani RH.

Če nimaš posebih razlogov, zaradi katerih bi rad namestil RH 6.1,
namesto njega raje uporabi RH 6.0.

Lep pozdrav,
Aleš

Dodatne informacije o seznamu Starilist