[ LUGOS ] igre za linux

Ales Kosir ales.kosir na hermes.si
Sre Feb 2 17:24:29 CET 2000

> Za vec informacij o linuxu in igricah, poglej na

http://www.rpmfind.net/linux/RPM/Games.html

Ko se je že začel pogovor o igrah: katere pa so tiste, ki jih
priporočate in so prosto dostopne? Bolj ali manj naključni seznam iger
prilagam:

bzflag
FreeCIV
xblast

ssystem
Majik3D
gnugo
chess
empire4
orbit
squaroid
xgalaga
hatman
quadra
heretics
xpacman
rocksndiamonds
xmemory
xtank
gracer
xracer
Maelstrom

Xracer zahteva pospešeno grafično kartico, brez nje je po mojih
izkušnjah neuporaben. Ali pa ga je komu uspelo uspešno peljati tudi
brez turbo polnilnika na grafiki?

Nekaterih od zgoraj naštetih mi doslej še ni uspelo prevesti ali pa le
pognati. Včasih morda tudi zaradi ignoriranja navodil. Pognati ne morem
igre Majik3d, ob zagonu slišim neskončne pritožbe o networku,
in igre hatman, ki mi pove, da oma težave s pomnilnikom.

S heretics, Maelstrom in quadro imam tudi težave, vendar se ne spominjam
natančno, kaj je bilo.

Lep pozdrav,
Aleš

Dodatne informacije o seznamu Starilist