[ LUGOS ] find & replace

Edi Suc e na ed0.net
Čet Feb 24 14:54:27 CET 2000

On Thu, 24 Feb 2000, Andrej Komelj wrote:

> Vse lepo in prav, vendar sed izpise popravljene datoteke na stdout,
> kar pa verjetno ne zadosca. Poleg tega se lahko zgodi, da kje obstaja
> direktorij z imenom nekajhtml in sed na njem "crkne". Zatorej je
> potrebnega se nekaj packanja s tmp fajli.

Cau.

Ja sej priznam. Sem pozabil napisati, da je to le priblizna ideja (to sem
stresel iz glave in nisem stestiral). Verjetno ne bi nobenemu skodilo, da
bi se sam malo napel mozgancke in pogruntal kako deluje oz zakaj ne
deluje.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine

mailto:e na ed0.net