[ LUGOS ] debilian paketki

Jure Mercun jure.mercun na guest.arnes.si
Sob Feb 5 00:03:43 CET 2000

Polz of the SBT wrote:

> Kako sem jaz pameten!
> Folku cedim sline, potem pa ne attacham ...
> No, sedaj je tu izboljsana verzija (pri meni dela hitro).
>
> Attachani sta 2 skripti - packs izpise vse pakete, na katere noben drug
>  ne dependa. lpacks izpise samo tiste, ki imajo za section nastavljen
> ".*lib.*".
>
> Upam, da bo tole komu koristilo.
> Ce bo, naj mi prosim poslje mail. Ce bo takih mailov dovolj, bomo lahko
> zatezili komu, ki je pravi debian developer, da je tole
> wanted feature.

Zivjo!

Nasel sem en "bug" v tvoji skripti... Ce med dependency-ji ni napisan
ime paketka,
potem stvar vseeno izpise paket. Primer:

cron - depends on: mail-transport-agent
exim - provides: mail-transport-agent

exim pa packs vseeno izpise... Verjetno je to precej tezko dodati, ali
pa tudi ne...
Nazalost sam awk-a ne obvladam, tako da ne vem, kaj bi se dalo
spremeniti.

Imam pa se en problem v zvezi s paketki, dselectom, apt-jem, dpkg-jem...
Malo prevec sem se igral z igricami in slabo skonfiguriranim svgalibom,
rezultat
pa je bil /usr/include v /lost+found... No ja, uspelo mi je ugotoviti
kateri paketki
so "broken", vendar pa nisem preprican, ce sem nasel vse... Problema pa
sta v bistvu
dva:
bolj kriticen - kako naj instaliram paket (isto verzijo) cez ze
obstojecega, brez da bi
ga prej izbrisal? Problem so dependency-ji, ker so med pokvarjenimi
paketi tudi apt, dpkg,
libc6-dev, bash in se mnogi, mnogi drugi ( skupaj 69 ). Poleg tega pri
npr. bash-u rece,
da delam zelo neumno stvar, ko hocem brisati paket, in za potrditev
hoce, da vpisem cel
stavek(!). v man apt-get sem prebral, da z ukazom "apt-get install
paket-" (pomemben je
tisti '-' na koncu) paket zbrise ne da bi se oziral na dependencyje,
vendar stvar ne dela.
in se manj kriticen - kako bi ugotovil, kateri paketi nimajo vseh
datotek na sistemu - nisem
namrec preprican, da sem izgubil le /usr/include (in /usr/local/games za
kar mi je vseeno).

V upanju na boljso prihodnost in cele paketke,

Jure Mercun

Dodatne informacije o seznamu Starilist