[ LUGOS ] perlov sript in Segmentation fault

simon.golicnik na energetika-lj.si simon.golicnik na energetika-lj.si
Čet Feb 24 14:46:55 CET 2000

Nekaj predlogov:
V prvo vrstico #!/nekje/nekje/perl dodaj se -w (#!/nekje/nekje/perl -w) bos
mogoce kaj vec zvedel.
mogoce ga muci my, katero verzijo perla imas? perl -v ti pove verzijo, my se
menda pojavil sele s perlom 5
Upam da bo kaj pomagalo
LP SImon

Dodatne informacije o seznamu Starilist