[ LUGOS ] Knjiga Instalacija in delo z Linuxom - KUPIM

Dejan Klancar Dejan.Klancar na uni-mb.si
Tor Feb 29 22:41:46 CET 2000

Zdravo!

Hvala za odgovor, ze prebiram!

Lp, Dejan
----- Original Message -----
From: Stojan Rancic <stojan na bofh.cx>
To: <lugos-list na lugos.si>
Sent: Tuesday, February 29, 2000 9:48 PM
Subject: Re: [ LUGOS ] Knjiga Instalacija in delo z Linuxom - KUPIM

> ˙
direktno na Lugos-u, pa pravijo, da je e vse razprodano.
> ˙
perifernih naprav kot so modem, scaner, FM karta, CD RW itd.
> ˙
Gatesomvim udom, z katerim se slu beno ukvarjam (serviser-sistemec), Linux
je˙ E in ZAKON in >zato se ga moram malo pogledat, ker je res zanimiv, eprav
kar precejkrat zakompliciran kot 100 hudi ev).

> Glede instalacije vecine naprav si poglej Lugos FAQ :
> http://fuji.k2.net/cgi-bin/lugos . Glede knjige ti pa zal ne morem
> pomagati.

Dodatne informacije o seznamu Starilist