[ LUGOS ] deljenje datotek

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Sob Feb 5 20:52:53 CET 2000

On Sat, Feb 05, 2000 at 07:51:02PM +0100, Boštjan Müller [NEONATUS] wrote:

> Ker gre za povezavo laptopa in desktop masine pravim da nimam denarja za pcmcia
> mrezno ;) ce bi denar imel gotovo nebi bilo teh problemov ;)

Ce imas denar za laptop imas tudi za mrezno .

Uporabi povezavo preko serijskega ali pararelnega porta .
Enostavnejse je preko ser. porta, povezes z null modem kablom,
in na obeh masinah pozenes pppd z ustreznimi parametri.

--
 E-mail: David Ipavec <davidi na flux.fe.uni-lj.si>
PGP key: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/pgpkey

Dodatne informacije o seznamu Starilist