Odg: Re: [ LUGOS ] odjava z liste

Djuro.Berta na src.si Djuro.Berta na src.si
Sre Feb 9 10:47:48 CET 2000

Modrijani,
odjava z liste lahko JE problem.
Moj primer:
Ker smo vecje podjetje, administracija elektronske poste je prepuscena odgovorni
skupini. Zaradi taksnih in drugacnih razlogov je
prislo do reorganizacije omrezja in tudi elektronskih naslovov. Da ne bi bilo
prevec zmede so ohranjeni tudi stari elektronski naslovi (alias).
Zdaj pa pride problem.
Na listo sem se prijavil z starim naslovom. Odjavo sem sprozil z novim naslovom
in je bila zavrnjena, ker je novi naslov neznan (normalno).
Zal, nimam moznosti forsirati replay naslov po lastni zelji, sistem pa
avtomatsko dodeli novi naslov za evenutalni replay.
Osebno sem problem resil tako, da sem fante lepo prosil da mi zacasno vrnejo
stari naslov, dokler nisem opravil odjave. Potem vse naprej dela normalno.

Lep pozdrav vsem "Lugosovcem" in cim manj problemov,

Djuro !

Dodatne informacije o seznamu Starilist