[ LUGOS ] ATA 66

Polz of the SBT polz na writeme.com
Sob Feb 26 19:20:47 CET 2000

> Zgoraj napisano verjetno niti ni pravilno, saj ne razumem kaj ta Ext pomeni
Ej, je prav, pa tudi jaz ne vem, kaj pomeni.

> Neumen BIOS, ce ne mores izbrati A, Ext, ...
yep.
> ATA66 sploh se nisem srecal, ali ima osnovna plosca se dodaten konektor
> za ATA66 od dveh ide kanalov , je treba kable zamenjat pri preklopu
> navaden / 66 , ali samo nastavis v BIOS-u.
Iz tvojega odgovora se pozna, da se nisi imel "srece", da bi se srecal z
ATA 66. Kable je treba pretikati.

> Kako si problem resil, ce si ze, sicer pa nisi prevec dobro pojasnil
> problem, ne razumem kako ne mores startati iz diskete ce je kot startni
> disk ta z windows ATA66
Problem je trenutno lastnik plate resil tako, da starta Linux z loadlin.

Z diskete ne bi mogel startati, ker ni bilo moznosti za boot A, Ext, C.
Lahko bi sicer verjetno naredil C unbootable, a nisem preprican,
da bi se WIN potem znali zagnati.

Ocitno je resitev nastavitev A, C, Ext, potem pa map opcija v lilo.conf.

Dodatne informacije o seznamu Starilist