[ LUGOS ] SVGATextMode in ATI Mach 64

Andrej Andolsek andrej.andolsek na email.si
Pet Feb 11 14:50:06 CET 2000

Jani Kleindienst wrote:

> tale
>
> Tudi jaz sem nekoc imel eno staro ATIjevo kartico s procesorjem Rage
> II+DVD.
> Verjetno gre za eno drugo kratico DVD ...

Jaz mam tud ATI (expression) kartico, pa na chipu isto pise ATI Rage II + DVD.
Res pa je da ma kartica eno "na-pol-strojno" podporo za predvajanje mpeg
formata (to znajo bl winsucksi izkorisat oz ATIjev mpeg player, ki je napisan
za winsuckse). Se pravi ce ima podporo za MPEG je podobno kot ce bi mel podporo
za DVD ... vse to so samo sklepanja, lahko da DVD cist neki tretjega pomen. :-)

Lp
    Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist