[ LUGOS ] Samba in SuSE

Andrej Mrsek andrej.mrsek na uni-mb.si
Sre Feb 2 08:20:11 CET 2000

Boštjan ©tupica wrote:

> Hoj!
>
> Uporabljam distribucijo SuSE v6.1 na PC-ju (Pentium 100MHz, SCSI, ...).
> Nainstaliral sem si tudi Sambo v2.0.6. Načeloma mi vse deluje OK.
> Problem imam, ko hočem narediti ukaz "smbmount ...", nakar se ne zgodi
> (skoraj) nič.
> Npr.:
> ---
> smbmount //pc_xx/skupno /mnt/skupno -o username=djbobo, password=xyz
> ---

Kaj pa se zgodi ? Kaj se izpise ?

Sintakso si napisal pravilno in to bi moralo delovati. Meni se je zgodilo, da
poti do direktorijev niso bile prave po nadgradnij iz 2.0.5a v 2.0.6 in tudi
ni delalo potem pa se to popravil in dela.
Mislim, da ni nasel smbmnt, ki ga tudi rabi za smbmount.
Kaksen OS pa imas na drugi strani ? Win9x ali NT. Ker ce nimas NT servrja ali
ga ni v mrezi potem ne rabis opcije user, ker Win9x ne znajo brez NT-jevega
PDC delat v user nacinu ampak samo v share, torej ce imas gor password potem
poiskusi samo z passwordom.
Lahko med opcije dodas tudi IP naslov ip=xxx.yyy.zzz.www (to je navadno
potrebno pri mrezi samih W95 ).
Ali imas pravilno nastavljen workgroup v smb.conf, drugace ga nastavi.

Ce se ne bo slo napisi malo vec informacij.

> A je imel kdo že kakšne podobne težave?
> Rabim jaz kaj v Kernel-u nastaviti glede delovanja Sambe?
> BTW: Kako se restarta samba, če sem spremenil datoteko "smb.conf".

V RedHat to naredis z /etc/rc.d/init/smb restart
kar znova zazene oba deamona smbd in nmbd, drugace pa lahko to resis s skripto
oziroma procesoma posljes ustrezen signal.

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist