[ LUGOS ] Gimp 1.1.17

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Pon Feb 14 18:44:01 CET 2000

	Hojla!

On Mon, 14 Feb 2000 simon.golicnik na energetika-lj.si wrote:
> Meni se je pravkar prevedel, jamral mi je sicer pri nekih manjkajocih
> zadevah, pa patch ni mogel spremeniti naslovne slike... Poiskusi prevesti  z
> make -i , tega browserja bos lahko pogresal saj help se ni dokoncno napisan
> :)

Ja, vem. Jaz sme samo upal, da mi bo kdo pomagal pri hekanju sourcov. :)
Imas gnome knjiznice nalozene, da si lahko prevedel Gimpa? Se ti je
prevedel tudi helpbrowser?

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist