[ LUGOS ] deljenje datotek

Boštjan Müller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Sob Feb 5 17:01:53 CET 2000

Pozdravljeni!

Zanima me kako bi v Linux sistemu datoteko, ki je večja, kot je kapaciteta
diskete (1.4mb) razdelil na pakete, ki bi jih nato lahko prekopiral preko
disket, tako, da bi jih na drugi mašini zopet spravil nazaj v eno samo
datoteko. Poskušal sem že s tar, pa mi nekako ne ußpe narediti več kot 1
diskete...
tar -L 1200 -c datoteka.zip > /floppy/datoteka.tar

Zipsplit mi tudi ni dal kakih pametnih rešitev... upam, da mi kdo zna pomagati,
ker se mi resnicno zdi neumno vsĺkic, prenasati kak 2mb file tako, da resetiram
linux in pozenem laplink v DOS-u :)

Vnaprej hvala!

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
 RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist